Raporlar

  • Performans Raporu
    Performans Raporu personellerin mesai süreleri içerisindeki kullanım oranlarını ve sürelerini verir. Bilgisayar Kullanım Oranı, Bilgisayarın Kullanılmadığı Süre, İş Süresi, Özel İşlem süresi, Koltuk Değeri. gibi işlemlerin oran ve sürelerini gösterir.
  • Liste Raporu
    Personellerin yaptıkları işlemlerin ve girdikleri web sitelerinin adım adım detaylarını verir. İşlem Zamanı, Personel, Birim, İşlem Türü(İş,Özel), İşlem Süresi, İşlem Detayı, Uygulama Adı gibi çıktılar verir.
  • Program Dağılımları
    Kullanılan programlar listesinden bir uygulamayı seçtiğinizde o uygulamayı kimlerin kullandığını ve hangi işlemleri yaptığını takip edebilirsiniz.
  • Eğilimler Raporu
    Tüm şirketin veya seçilen personellerin ilgi alanlarını görebilirisiniz. sistem girilen web sitelerini analiz ederek girilen diteleri kategorilere ayırır. Siyaset, Magazin, Spor, Haber, Hukuk, Seyahat. gibi başlıklar altında işlem detaylarını verir.
  • Haftanın Günler Raporu
    Haftanın mesai günlerine göre hazırlanan raporlarda hangi gün daha çok bilgisayar kullanılmış veya en çok iş, özel etiketli işlemler yapılmış bunu görebilirsiniz. Kısacası haftanın en verimli günü hangisi bunu tespit edebilirsiniz.
  • Saat Aralığı Raporu
    Mesai başlangıç ve bitiş saatleri arasında en çok iş yapılan veya özel işlemin daha yoğun olduğu saatleri tespit edebilir ve mola saatlerinizi bu rapora göre düzenleyebilirsiniz.
  • Programlar Raporu
    Firmanızda kullanılan programların listesini ve kullanım sürelerini bu rapor üzerinden takip edebilirsiniz. Bu sayede lisanslama işlemlerini daha doğru bir şekilde yapabilirsiniz.
  • Enler Raporu
    Bu raporda yapılan işlemler içerisinde iş veya özel verileri yüksek olan personellerin verimlilik oranına göre sıralamasını görebilirsiniz. Bu sayede en çok çalışan ve en az çalışan personelleri tek bir ekranda görmüş olursunuz.
  • Devam Çizelgesi
    Bu çizelgede bir ay içerisinde personellerin işe gelip gelmediğini görebilir ve işe gelmedikleri günlerdeki mazeretlerini renk kodları ile takip edebilirsiniz. Yıllık izin veya hastalık izni gibi sebeplerden izin alan personelleride bu ekrandan takip edebilirsiniz.
  • Mail Raporları
    Personellerin yaptıkları işlemlerin raporlarını sistem düzenli bir şekilde size mail olarak gönderebilir. Hangi raporları veya hangi personelleri görmek istediğinizi sisteme tanımlamanız yeterli olacaktır.
  • Kelime ve Etiket Yönetimi
    Yapılan işlemlerin ayrıştırıldığı İş, Özel gibi tanımlayıcı kelimelerin yönetildiği ekran.

Diğer

  • KVKK Uyum Modu
    AntiZAN KVKK kapsamında personellerin hangi verilerinin alınacağı veya hangi verileri kimlerin görebileceğini seçebilmenizi sağlar. Bu sayede KVKK konusunda size esneklik tanır.
  • Active Directory
    Active Directory üzerinden personel ve birim listelerini içeri aktarabilir siniz.
  • İş ve Özel İşlemlerin Analizi
    Sistem yapılan işlemlerin İş veya Özel olup olmadığını analiz eder ve sizin için İş, Özel verimliliği raporları hazırlar. Bu sayede verimli çalışan personellerinizi görmüş olursunuz.
  • Software Deployment
    Sunucunuz üzerinden istemci yazılımımızı dağıtabilirsiniz.
  • Performans Ölçüm sitemi
    Personellerinizin performanslarını ölçebilmenizi sağlar.
  • Gelişmiş Vardiya Seçimi
    Firmanız için birden fazla vardiya ekleye bilir ve personellerinizi tek seferde farklı vardiyalara ataya bilirsiniz. Evden çalışan personelleriniz için esnek çalışma modelini kullanabilirsiniz.
  • Mesai Verimliliği
    Çalışanlarınızın mesai sürelerini ne kadar etkin kullandıklarını rahatlıkla görebilir siniz.
  • İzin Girişi
    Personel izinlerini veya Bayram izinlerini sisteme tanımlayabilirsiniz. Sisteme tanımlanan izinler rapor alınırken işlem sürelerinden çıkartılır. Bu sayede daha doğru hesaplanmış raporlar alabilirsiniz.
  • Bilgisayar Verimliliği
    Çalışanlarınızın bilgisayarlarını ne kadar etkin kullanıyorlar bunu görebilirsiniz.
  • Terminal Sunucu Desteği
    Terminal sunucu kullanan personellerinizin performansını ölçebilirsiniz.
  • REST / SOAP API
    Diğer yazılımlardan veya elektronik cihazlardan aldığınız verileri antizan veri tabanı içerisine aktarabilirsiniz.
  • Personel Kartı
    Personel bilgilerini ekleyip düzenleye bildiğiniz erkan. Aynı zamanda bu ekrandan personele birim ekleme veya bilgisayar tanımlama gibi işlemleride yapabilirsiniz.
  • Birimler Kartı
    Firmanızdaki birim ve departmanları bu ekrandan ekleye bilir veya düzenleye bilirsiniz. Ana birim altına alt birim ekleme özelliğinide desteklemektedir.
  • Yönetici Tanımlama
    Birim yöneticileri için kullanıcı oluşturabilir ve bu kullanıcıya istenilen birim ve personelleri görme yetkisi verebilirsiniz.
  • İstemci Onay ekranı
    Bu ekrandan hangi bilgisayarın veri gönderip göndermeyeceğini ayarlaya bilirsiniz.
  • İstemci Kullanıcı Onay ekranı
    Bu ekrandan A bilgisayarındaki kullanıcılardan hangilerinin veri göndereceğini seçebilirsiniz.
  • Veri Gelmeyen Bilgisayarlar
    Daha önceden veri gönderen ama bir sebepten dolayı veri göndermeyi kesen bilgisayarların listesini ve en son veri gönderme zamanını verir.
  • Boştaki Bilgisayarlar
    İstemci yazılımının kurulduğu ama henüz hiç bir personelle ilişkilendirilmemiş olan bilgisayarların listesini verir.
  • Sistem Özellikleri
    Personellerin kullandıkları bilgisayardaki işletim sistemi, Ram, İşlemci bilgileri gibi detayları görebilirsiniz.

İstemci Özellikleri

  • Personel Raporları
    Personelleriniz yaptıkları işlemlerin raporlarını görebilir. Bura raporlar: Liste Raporu, Saat aralığı rapor, Enler Tablosu
  • Geri Bildirim
    Personeliniz girmiş olduğu bazı sitelerde şirket için işlemler yapmış olabilir mesela şirket için sahibinden.com da bir işlem yaptı sistem bunu özele çevirecektir personel bunun işe çevrilmesini talep edebilir ve açıklama ekleye bilir. sistem bu talebi işe çevirecektir veya yönetici onayını bekleyecektir.
  • Özel Mod
    Personeliniz özel bir yazışma yapacağı zaman veya herhangi bir sohbet uygulamasını kullanmak istediğinde bunun yönetici tarafından görülmesini ve raporlanmasını istemiyorsa kendini özel moda alarak detay veri göndermeyi durdura bilir. Özel modda yöneticiye sadece X personelinin özel bir işlem yaptığı bilgisi gider buda personelin özel işlemler hanesine eklenir ama detay görünmez. Yönetici isterse özel mod kullanım yetkisini kapatabilir.

Ayarlar

  • Gelişmiş Ayar Yönetimi
    Sistem üzerindeki bir çok ayarı değiştirebilir ve kapatabilirsiniz. Sistemin veri gönderme sıklığı, veri gönderim adedi, özel mod yetkisi, trol işlem yetkisi, trol işlem süresi, geçmişe dönük rapor işleme zaman aralığı, istemcilerde icon gösterilsin ayarı, personeller raporlarını görebilsin yetkisi ve daha bir çok özelliği kontrol edebilirsiniz